maandag 20 augustus 2007

mijlpaal

Kleine meisjes worden groot... vrijdagavond liep Julia voor het eerst écht los! Aan één hand kon ze al goed lopen, en vrijdag lieten we haar handje voorzichtig los. Glunderend en haar lijfje volledig gespannen stond ze daar… heel goed beseffend dat ze helemaal los stond. Trots, opwinding en blijdschap spatte echt van haar gezichtje af! En ook van de onze trouwens… En toen ineens haalde ze diep adem en zette voorzichtig maar vol overtuiging haar eerste stapjes, wel 8! O wat zijn we trots…



En vandaag? Weer zo’n mijlpaal. Marret gaat voor het eerst naar zwemles. Vanochtend voor het eerst weer naar school geweest, naar groep 2 alweer, mijn kleine meisje! En dan zo meteen naar zwemles. Dat kleine babytje wat ik bijna 5 jaar geleden in mijn armen hield ligt straks in dat grote zwembad…Terwijl ik dit schrijf fladderen de vlinders door mijn hele buik. Ik geloof dat ik het nog spannender vind dan zij!!
Kleine meisjes worden groot…en wat gaat dát hard!!!!!

3 opmerkingen:

David zei

Oeh, groep 2 - altijd lastig.

Anoniem zei

NOg maar 4 jaar, dan gaat Julia ook al op zwemles

Anoniem zei

Leuke foto wat een meid is het dan al weer.