zaterdag 11 augustus 2007

koetjes & kalfjes

Ik had nog maar twee blogs geplaatst op hyves, toen David mailde. Dit kan niet, vond hij. Je moet een eigen site hebben. En hij heeft mijn wensen vervuld in deze mooie site!! Ik heb een eigen site! Wie had dat gedacht, zo snel al? Dank je David, ben er echt heel blij mee!



Daar is ie dan, “koetjes & kalfjes”!! Een site over het leven op onze boerderij. Over de koeien, de kalfjes, het melken, het voeren, diergezondheid, over de trekkers en het landwerk en alles wat er hier maar gebeurd. Maar misschien ook wel over traptrekkers en de kiepkar, de zandbak en de speelgoedhakselaar, over Marret, Jesse en Julia. Jan Atze zal op de achtergrond helpen met de details. Het is zijn beroep en hij heeft alle kennis en zal mijn verhalen daarmee aanvullen. Ik hoop dat jullie met plezier kunnen lezen over alles wat er hier gebeurd!!! Jullie reacties zijn erg welkom!

6 opmerkingen:

David zei

Prachtige foto, met dat licht.
Ik heb nu al zin om alle verhaaltjes te lezen!

Anoniem zei

Geloof t of niet, maar Marret heeft die foto gemaakt! Oke, ik had wel gezegd waar ze moest staan en waar ze op moest letten en Bastiaan, onze buurjongen hielp haar daar bij. Maar toch...

Anoniem zei

Hoi!!! Ik zag via de bezoekers info van mijn weblog (jaja.. big brother is watching you! haha!) dat iemand via een link op 'koetjes en kalfjes' bij mij terecht was gekomen. 'Even kijken' dacht ik dus en zo kwam ik op jullie mooie site terecht!!! Leuk hoor, ik ga 'm volgen. Enneh... ontzettend bedankt dat jullie mij willen sponseren in Berlijn!! Groetjes van Hieke

Anoniem zei

hoi!
toch nog even snel kijken voor we op vakantie gaan... Heel mooi!
Prachtige foto's! Echt leuk!
Ik zal het volgen!
liefs roos

Anoniem zei

Leuk!
Je brengt het altijd diep in mij verwortelde verlangde boerenbestaan een beetje terug.
Als bewoner van de 'grote' stad is het mooi om het landschappelijke bestaan dichter bij huis te halen met koetjes en kalfjes.
groeten,

Hobnob
(toekomstige oom van het kind van Hadewey en David, tevens tegenstrever van marresse aan de top van de voormalige ptt-telecomcompetitie)

Marieke zei

@hobnob: haha!! Ik weet wie je bent hoor! Ook zonder je prachtige uitleg!!