vrijdag 25 september 2009

'zij heeft flair'

Nu in de winkel: de nieuwe Flair, nr. 40! Meteen op de eerste de beste pagina die je tegen komt de rubriek 'zij heeft flair'. Help, wat is die foto groot!!
De foto is begin augustus gemaakt. Die fotoreportage was echt geweldig! Sowieso om zoiets mee te maken vond ik, hoe eng ook, toch erg leuk. Roos was mee om het geheel te fotograferen, te assisteren in alle opzichten, als mijn visagist, kapster, mental coach en vooral als mijn steun en toeverlaat! Ik vind het best moeilijk om gefotografeerd te worden. Moet echt een drempel over voor dat ik me zo op m’n gemak voel dat ik me durf te geven aan de camera. Maar de fotograaf was een aardige vent waar ik meteen een klik mee voelde. Hij en het enthousiaste, bemoedigende gezicht van Roos zorgde ervoor dat ik ontspannen was en er zelfs van kon genieten. De fotograaf was erg creatief en verrassend. En dat zorgde voor leuke, onverwachte poses!





2 opmerkingen:

hadewey zei

Joehoe! Wij hebben 'm al!!! Wat een mooie foto! En een gaaf verhaal!
Wel jammer dat er maar één foto in de Flair komt; die foto's op je site zien er ook heel gaaf uit!
Veel liefs van David, Hadewey en Manne

roos zei

Ja hij is super leuk mariek!!
En met die andere foto´s moet je gewoon ook nog iets leuks gaan doen!! Lekker groot op canvas ofzo??